Sort by
Sort by

Pressreleaser

Press Releases
Sort by
30 items match this criteria
Titel Datum
Nestlé fortsätter jakten på bättre förpackningslösningar och förbättrad infrastruktur för avfallshantering
ZOÉGAS Summer Edition 2024 – stöttar kvinnliga odlare i Kenya
Nestlé presenterar hållbarhetsrapport för 2023: På väg mot netto noll utsläpp
Purina lanserar nytt program för marin restaurering med målet att återställa 1 500 hektar marina habitat fram till 2030
KitKat med kakao från Nestlé Income Accelerator lanseras i Europa
Zoégas julkaffe 2023 – stöttar skolbarn med köksträdgård
Nu är Zoégas kaffe 100 procent Responsibly Sourced
ZOÉGAS Summer Edition 2023
Svensk Friidrott och Nestlé vill få barn och unga i rörelse
Zoégas by Nespresso – tre nya kapslar till din Nespressomaskin
Nestlé lanserar NESCAFÉ Plan 2030 – satsning på regenerativt jordbruk, minskade växthusgaser och bättre försörjning för kaffeodlare
Zoégas julkaffe 2022 – stöttar kvinnliga kaffeodlare i Mexiko
Zoégas lanserar Decaf Organic – Njut av mörkrostat kaffe oavsett tillfälle
Zoégas på plats under H22 City Expo
Solceller ska ge ren el till i Rwanda
ZOÉGAS Summer Edition 2022 – för en smakfullare sommar 
Svenskarna vill äta mer hållbart - störst vilja i Norden att göra hållbara val i butiken
Coffee By Women – 10 år av engagemang för en hållbar kaffeproduktion
Zoégas ökar takten mot noll miljöpåverkan med ny krympfilm
Nestlé ökar takten mot ett regenerativt livsmedelssystem
Zoégas satsar på solvatten i Uganda
Zoégas utökar sitt program för hållbar kaffeproduktion till Uganda
ZOÉGAS sommarkaffe 2021 – stödjer vattentillgången i Uganda
Nordiskt klimatwebinar: Samarbete avgörande för att skapa mer hållbara matsystem
Nescafé med ny refillförpackning – väger mindre och lättare att återvinna
Sverige rankas högst, men självförtroendet lågt bland svenska föräldrar enligt ny undersökning
Smarties byter till återvinningsbar förpackning – reducerar plasten med 372 ton
Nescafé plan fyller tio år
Nestlé återkallar Nestlé Sinlac Specialgröt med serienummer 01960291R
Nestlé och Alliance for YOUth skapar 300,000 nya möjligheter för ungdomar fram till 2025